Електронна реклама

Стрімке зростання популярності інтернет-реклами пояснюється можливістю негайного отримання конкретних клієнтів.

Другим досить важливим моментом, який враховується при розробці будь-якої рекламної кампанії, є цільова аудиторія і рівень її доходів.

Якщо ми говоримо про українців, то всесвітньою мережею найчастіше користуються люди з середнім достатком.

Принаймні такі результати отримала після проведених досліджень компанія Gemius. Відповідно, через інтернет найефективніше просувати ті послуги і товари, цільовою аудиторією яких є якраз середній клас.

Ще одним плюсом інтернет-реклами можна назвати її інтерактивність. Це виражається в можливості розміщення посилань, що ведуть безпосередньо на сторінку рекламодавця.

Але, незважаючи на всю привабливість реклами в інтернеті, маркетологи попереджають, що переходити на рекламу в мережі, нехтуючи іншими засобами просування, все ж не варто. Проте електронна реклама в інтернет може стати непоганою підмогою в залученні клієнтів.